Sunday 25 February 2007

Vitejte do zlych casu gottwaldi

Vítejte do zlých časů

1. Uslyšel jsem včera dva chlapy mudrovat
na poměry do hospody přišly hudrovat
jak to bylo kdysi za komárů lepší
mně je taky čtyřicet a zatím jsem si nevšim


2. Vzpomínali ceny guláš za pět padesát
a spousta věcí zadara to platil hodnej stát
a teď jsou tady bohatý a voni dva furt chudý
tak budou volit růžový a tím pádem i rudý


REF:
Co je podezřelý to je levý
a já nechci tlačit kolo dějin zpět
a povinně zas trávit na průvodu první máj

A je podezřelej ten kdo neví
to že nevypučí z růže květ
nikdy nekonal se jejich sociální ráj


3. A ještě jedna věc mi nedává spát
jak může někdo mladej na ty sliby dát
voblíkne si triko s ksichtem Che Guevary
a fotrovi zatim patřej skoro celý Vary

4. Vostrý ve světě se vrací dát svůj hlas
jistotám všech minimálně pracujících mas
a já mám v živý paměti jak mě kdysi řízli
když zažádal jsem popátý o devizový příslib


REF:
Co je podezřelý to je levý
a já nechci tlačit kolo dějin zpět
a povinně zas trávit na průvodu první máj

A je podezřelej ten kdo neví
to že nevypučí z růže květ
nikdy nekonal se jejich sociální ráj


I když všechno není až tak akorát
můžu nahlas nadávat a co chci ještě hrát
posmívat se kdejaký starý pětiletce
a vzpomenout si s varováním na anglický letce

6. Nechci nikdy za okno už vyvěšovat vlajky
a slavit výstřel z Aurory a vypuštění Lajky
tak to je teda celý, aspoň hodně zhruba
tomu, kdo mi nevěří, zbejvá ostrov Kuba

Levá vpřed a zpátky ni krok
do propadliště dějin, a ještě tenhle rok
levá vpřed a jen tam buď
a hlavně už nevylejzej nikdy odtamtud!


REF:
Co je podezřelý to je levý
a já nechci tlačit kolo dějin zpět
a povinně zas trávit na průvodu první máj

A je podezřelej ten kdo neví
to že nevypučí z růže květ
nikdy nekonal se jejich sociální ráj
.
.
hudba: Walter Kraft / text: Lou Fanánek Hagen / zpěv: Josef Pepe Vojtek
.
Píseň je ke stažení a zdroj na adrese www.gottwaldi.cz

No comments: